Echipa ProMotor a ales 10 finalişti, conform unor principii în general subiective (pentru că ne plac nouă, din diverse motive). Iar pe voi vă invităm să alegeţi THE ONE AND ONLY în modulul de comentarii. Aşadar, care dintre următoarele modele merită să fie maşina de Paşti a iepuraşului ProMotor în 2014?
Iată propunerile noastre în ordine alfabetică:
BMW M235i
Pe cel mai mic coupe BMW cu semnătură M nu-l vedeam ca un demn urmaş al lui Seria 1 M. Ba chiar făceam poante în redacţie pe tema relaţiei de rudenie cu monovolumul cu tracţiune faţă. Însă am condus M235i. Şi nu ne-a mai interesat nimic. E clar BMW-ul pe care ni-l dorim în unanimitate.
Ford Mustang 50th Anniversary
La început, noul Mustang nu ni se părea aşa wow. Dar încet am început să ne obişnuim cu el, iar acum suntem foarte curioşi cum merge cel mai cunoscut muscle-car din lume. Această ediţie aniversară ni se pare MUST HAVE pentru că un român a dat naştere Mustang-ului acum 50 de ani.
Mercedes-Benz CLA 45 AMG
Indubitabil, unul dintre cele mai frumoase Mercedes-uri ale momentului, micul CLA ne gâdilă simţul estetic ori de câte ori este adus în discuţie. Şi l-am vrea în versiunea de top AMG pentru că merităm ce-i mai bun! Şi puternic, şi frumos. Ca şi noi, gen…
Mini Cooper S
Nimeni din redacţie nu-i dă nota 10 pentru design, dar toţi îl aplaudăm pentru şarmul său (cum reuşesc nemţii să-i păstreze chintesenţa, rămâne un miser). Iar noua generaţie chiar ne-a plăcut cum se conduce în versiunea Cooper S, dovedind un comportament entuziasmant. Hmm, oare nu cumva merită mai mult decât un BMW Seria 1?…
Opel Astra OPC
Cel mai sexy Opel al momentului e un magnet irezistibil. Aproape că nici nu ne mai pasă de bordul aglomerat când îi admirăm liniile şi curbele (oups, se uită colegii de la Playboy cam ciudat la noi că vorbim aşa despre maşini…). Iar în meniu are 300 CP şi un sound redutabil. E imposibil să-i rezişti!
Peugeot 208 GTI
În ultima vreme, au început să ne placă maşinile făcute de Peugeot. Iar 208 GTI chiar ne face curioşi (că doar nu degeaba ne plac hot-hatch-urile), mai ales că 208-ul normal ni se pare o maşină reuşită. La fel ca 308, de altfel.
Renault Megane RS facelift
Papilele noastre gustative se activează automat ori de câte ori vine vorba despre Megane RS. Teribilul Megane RS. De aceea suntem efectiv nerăbdători să vedem ce îmbunătăţiri aduce recentul facelift al lui Megane. Mai ales că francezii promit că Megane RS va redeveni fără probleme regele Nurburgringului în curând.
Subaru WRX STi
Unii dintre noi îşi amintesc foarte clar de senzaţiile foarte tari pe care Impreza WRX STi era capabilă să le imprime pe cerebel şi în tot sistemul nervos. Deci noul bolid japonez îşi merită locul pe lista noastră. Sperăm să nu intrăm în sevraj până ajungem să-l conducem.
Toyota GT86
Indicativul GT86 a devenit sinonim cu ”delicios” pentru noi, mai ales că nu ne aşteptam la aşa ceva de la Toyota, un producător perceput mai mult ca şi constructor de maşini calme (e grăitor faptul că modelul Corolla e cel mai vândut din istorie, nu?). Iar în 2014 japonezii anunţă upgrade-uri pentru GT86. WE WANT IT BAD!
VW Golf GTD
De ce nu Golf GTI sau chiar Golf R? Pentru că ne-am obişnuit cu ideea de Golf TDI. Iar GTD e un fel de super-TDI. Pe lângă asta, VW Golf 7 chiar e o maşină reuşită şi merită din multe puncte de vedere să fie cel mai vândut model din Europa. Bine, Golf GTD a ajuns în lista noastră şi datorită celor doi colegi care au Golf-uri, chiar dacă mai vechi…
Aşadar, a venit timpul să decizi:
CE MODEL VREI SĂ FIE MAŞINA DE IEPURAŞ PENTRU PROMOTOR ÎN 2014?